Pojemniki plastikowe

0
Pojemniki plastikowe

Przemysł produkcyjny rozwija się z dużą prędkością. Nic więc dziwnego, że na rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących pojemniki umożliwiające bezpieczny transport towarów. Równie ważne jest bezpieczne przechowywanie produktów.

Prezenty na święta dla firm Toruń – co kupić pracownikom?

0
prezenty

Już za chwilę najbardziej intensywny, lecz uwielbiany przez ogromną część społeczeństwa okres w roku. Święta! Wybór odpowiednich prezentów na święta dla firm bywa problematyczny, dlatego w dzisiejszym artykule chcielibyśmy to ułatwić. Nie ma co ukrywać, jednym z najczęściej wybieranych upominków są butelki dobrego alkoholu. Na jaki się zdecydować?

Na jakie prezenty świąteczne dla firmy się zdecydować?

Jedno jest pewne, każdy uwielbia prezenty. Niektórzy wolą je dawać, inni dostawać, jednak zawsze krąży wokół tego taka sama życzliwa aura. Prezenty dla pracowników firmy, mają szczególne znaczenie. Ich obecność pokazuje, że szef docenia naszą pracę oraz nie ma problemu z wydaniem trochę większej sumy pieniędzy. Prezenty na święta dla firm, to również idealna okazja na obdarowanie najbliższych klientów, którzy współpracują z nami od lat. Jest to bardzo prosty i życzliwy sposób na umocnienie współpracy. Co warto umieścić w takim zestawie prezentowym? Nasza propozycja, to dobra butelka wina. Jest to niezwykle uniwersalny trunek, który pasuje do wielu wigilijnych potraw. Wybór takiego prezentu, wiąże się jednak z koniecznością upewnienia się, że osoba lub osoby, które chcemy obdarować nie są abstynentami. Najgorsze co może nam się przydarzyć w święta, to zakup nietrafionego prezentu. Gdzie w Toruniu znajdziemy najlepiej wykonane prezenty tego typu?

Prezenty na święta dla firm Toruń – z czyjej oferty skorzystać?

Jeśli zdecydowaliśmy się na zakup prezentu na święta dla firmy zawierający wino, warto skorzystać z oferty dostępnej na stronie https://sklep.sommplus.pl/kategoria-produktu/prezenty-dla-firm/. Jest to bowiem sklep prowadzony przez miłośników tego trunku, którzy chętnie doradzą nam przy wyborze oraz zadbają, aby prezent został dostarczony na czas i w estetycznym opakowaniu. Święta to najlepszy czas na pokazanie pracownikom oraz wspólnikom, że ich praca nie jest nam obojętna, dlatego zachęcamy do zrobienia im naprawdę jakościowego prezentu. Warto pamiętać, że święta są tuż za rogiem, dlatego zamówienia należy składać już teraz.

Utylizacja oleju spożywczego – jak to zrobić, żeby być eko?

0
Utylizacja oleju spożywczego

Zużyty olej spożywczy jest produktem ubocznym powstającym podczas przygotowywania wielu smażonych potraw. Niezależnie od tego, czy jest to olej rzepakowy, słonecznikowy, lniany czy sezamowy, problem z jego utylizacją pozostaje taki sam. Wylewanie go do zlewów bądź toalet jest zarówno nieekologiczne, jak i może powodować uszkodzenia rur i innych elementów sieci kanalizacyjnej. Wywołane jest to przede wszystkim faktem, że olej – w wysokiej temperaturze będący płynem o niewielkiej gęstości – w niskich temperaturach, na przykład w kontakcie z zimną wodą, szybko tężeje i może prowadzić do powstania poważnych zatorów w obrębie kanalizacji. Z kolei olej, nawet bez przeszkód podróżujący przez sieć kanalizacyjną, po kontakcie z środowiskiem może prowadzić do skażenia zarówno gleby, jak i wód gruntowych.

Odpadu tego jednak trzeba się w jakiś sposób pozbyć – jak więc zrobić to ekologicznie i bezpiecznie?

Warunki domowe – utylizacja niewielkich ilości oleju

Niewielkie ilości zużytego tłuszczu, pochodzące z naszej domowej kuchni, są relatywnie proste w utylizacji. Zamiast wylewania oleju do kuchennego zlewu, wystarczy przelać go do słoika lub butelki. Po wypełnieniu takiego pojemnika, należy go szczelnie zamknąć, po czym umieścić w pojemniku na odpady zmieszane. Działanie to minimalizuje ryzyko awarii kanalizacyjnej oraz zmniejsza niebezpieczeństwo skażenia środowiska naturalnego.

Kuchnia większej skali – olej w ilościach hurtowych

Własnoręczna utylizacja dużych ilości oleju, powstających w restauracjach czy barach, jest zadaniem wręcz niewykonalnym. Przydać mogą się tutaj usługi wyspecjalizowanych firm, zawodowo zajmujących się odbiorem i utylizacją tego typu odpadów. Przedsiębiorstwa te przyjeżdżają regularnie do danej restauracji i odbierają baniaki ze zużytym olejem. Część z nich oferuje także dostawy świeżego oleju czy też wystawienie stosownego dokumentu, którym jest Karta Przekazania Odpadu – często okazuje się ona przydatna podczas kontroli sanepidu.

Dalsze losy zużytego oleju

Zużyty olej, odebrany z lokali gastronomicznych, najczęściej nie ląduje jednak na śmietniku. Firmy zajmujące się utylizacją tego odpadu poddają go recyklingowi, uzdatniając go do użycia do innych celów. Do najpopularniejszych z nich należą:

  • wytwarzanie biopaliw,
  • produkcja oleju opałowego,
  • produkcja oleju do silników typu diesel (olej biodiesel),
  • wytwarzanie smarów technicznych.

Takie wykorzystanie umożliwia zarówno pozbycie się problemu obecności zużytego oleju spożywczego, jak i wykorzystanie go w innych dziedzinach życia, w których wciąż może być on przydatny. Jest to obecnie najbardziej zgodny z ekologicznym sposobem myślenia sposób utylizacji i recyklingu oleju. Obecnie, gdy świadomość ekologiczna społeczeństwa wzrasta, zarówno korzystanie z  przyjaznej dla środowiska drogi utylizacji oleju spożywczego, jak i wybór produktów powstałych na drodze recyklingu tego „odpadu” (takich jak olej biodiesel) cieszą się coraz większą popularnością. Jest to bardzo korzystny trend, z pewnością przyczyniający się do mniejszego zanieczyszczenia naszego ekosystemu – a w konsekwencji jest to trend korzystny dla nas wszystkich.

Franczyza – za co płacisz przystępując do współpracy?

0
Franczyza

Często, kiedy przeglądamy ogłoszenia sieci franczyzowych, które poszukują partnerów, możemy odnieść wrażenie, że franczyza to idealny układ. Na start mamy logo rozpoznawalnej marki, jesteśmy intensywnie szkoleni, franczyzodawca dzieli się swoim know how i praktycznie tworzy za nas biznesplan. Jednak nie należy zapominać, że aby przystąpić do takiej współpracy, potrzebujemy niemałej sumy pieniędzy. Na co przede wszystkim będziemy musieli je przeznaczyć? Poniżej kilka informacji na temat najważniejszych rzeczy, które najprawdopodobniej będziemy zobowiązani sfinansować.

Franczyza – koszty związane z lokalem

Lokal to prawdopodobnie największy wydatek, jaki będzie musiał pokryć przedsiębiorca. Należy go nie tylko kupić lub wynająć, ale często także dostosować do wymagań sieci franczyzowej. Wystrój musi być spójny z innymi placówkami opatrzonymi tym samym logo. Metraż także nie jest bez znaczenia. W niektórych przypadkach możemy jednak zamiast lokalu, zdecydować się na wyspę handlową. Dotyczy to na przykład franczyz w branży beauty https://allebiznes.pl/category/franczyza/kosmetyki-bizuteria-upominki/. Jeśli interesuje nas taka działalność, powinniśmy zwrócić uwagę na marki z produktami do stylizacji paznokci.

Franczyza – opłata franczyzowa

Wiedza i doświadczenie, którym dzieli się z nami franczyzodawca, a także logo rozpoznawalnej marki, które nam udostępnia, niestety nie są za darmo. Będziemy musieli uiścić różne opłaty z tym związane. W różnych sieciach franczyzowych, opłaty te będą wyglądać inaczej. Może być wymagana od nas jednorazowa opłata licencyjna lub cykliczna opłata franczyzowa, stanowiąca procent od naszych zysków. Warto porównać, jak wygląda to w branży usługowej https://allebiznes.pl/category/franczyza/uslugi-dla-konsumentow/.

Franczyza – opłata marketingowa

Czasem franczyzobiorca promuje nas za darmo lub po prostu jest na tyle rozpoznawalny, że nie potrzebujemy zbyt wiele wsparcia marketingowego. Jednak niekiedy musimy ponieść dodatkowe koszty związane z działaniami promocyjnymi firmy. Jest to tzw. opłata marketingowa. W zamian możemy otrzymać np. materiały takie jak ulotki czy stroje dla pracowników.

Jak znaleźć pracę bez doświadczenia?

0
praca

Doświadczenie zawodowe jest jednym z najważniejszych punktów życiorysu dla wielu pracodawców. Wszyscy natknęli się na to błędne koło: aby znaleźć dobrą pracę w specjalności, potrzebujesz doświadczenia zawodowego, a aby zdobyć to doświadczenie, musisz znaleźć pracę. Jeśli istnieje ogromne pragnienie pracy i rozwoju, możesz znaleźć dobrą pracę bez doświadczenia zawodowego, chociaż jest to trudne.

Import maszyn z Chin z pośrednikiem – dlaczego warto?

0
Import maszyn z Chin z pośrednikiem

Rozpoczynając przygodę z importem maszyn z Chin, musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy importować samodzielnie czy z pośrednikiem. Niezwykle często importerzy na samym początku decydują się na samodzielne sprowadzanie maszyn, jednak bardzo szybko napotykają pierwsze problemy i łatwo się poddają. Dlaczego zatem warto rozważyć importowanie maszyn z Chin z pośrednikiem? Odpowiadamy!

Czy opłaca się importować maszyny z Chin?

Jak najbardziej! Sumując koszty wyprodukowania i importu maszyny z Chin, uzyskasz kwotę, która będzie niższa, niż gdyby maszyna była produkowana w fabryce w Europie. Jest to naprawdę duża różnica, ponieważ maszyny z Chin są nawet 40-50% tańsze. Można więc śmiało stwierdzić, że import maszyn z Państwa środka naprawdę się opłaca.

Co więcej, warto wziąć pod uwagę także jakość maszyn wytwarzanych w Chinach, która jest na bardzo wysokim poziomie. Wynika to z faktu, że w Państwie Środka istnieje wiele zagłębi produkcyjnych maszyn. Fabryki dysponują najnowocześniejszym zapleczem technologicznym, zaś pracownicy są specjalistami w produkcji oraz obsłudze maszyn, także tych bardzo zaawansowanych. Dzięki temu są w stanie zagwarantować przedsiębiorcom, zamawiającym u nich maszyny, jakość na światowym poziomie.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy pośrednika w imporcie z Chin?

Pomoc w imporcie z Chin to dobre rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu, by angażować się w każdy etap importu. Podpisując umowę z firmą pośredniczącą, nie musisz martwić się o nic. To ona zajmuje się całym procesem od A do Z i pełni rolę bezpośredniego importera z Chin.

Ponadto, decydując się na import maszyn z Chin do Polski, warto podjąć współpracę z polskim pośrednikiem pracującym na co dzień w Państwie Środka. Wówczas, w razie jakichkolwiek problemów, będziesz mieć możliwość pociągnięcia do odpowiedzialności polskiego podmiotu. Rozwiązanie problematycznych kwestii z fabryką w Chinach może być znacznie trudniejsze.

Pamiętaj także o tym, że pośrednik na miejscu będzie w stanie lepiej dopilnować każdego szczegółu niż Ty, będąc w Polsce. Taka firma kontaktuje się z fabryką na bieżąco, jej pracownicy komunikują się po chińsku i mają wiele kontaktów, które są bardzo cenne. Poza tym, chińscy producenci lepiej traktują pośredników, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że pośrednik w przyszłości zgłosi się z nowymi zleceniami właśnie do tej fabryki.

Warto wspomnieć również o tym, że pośrednik, który na co dzień mieszka i pracuje w Chinach, dobrze zna ten rynek i wszelkie jego niuanse. Nie popełni błędów, jakie popełniłby początkujący importer, a oprócz tego dobrze wie, z usług jakich fabryk warto korzystać, a które lepiej omijać.

Jak wygląda obsługa importu z Chin?

  1. Pośrednik znajduje dostawcę maszyny na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji oraz specyfikacji urządzenia.
  2. Producent jest weryfikowany przez pośrednika w chińskich rejestrach rządowych. Oprócz tego – na Twoją prośbę – firma pośrednicząca może także wizytować fabrykę w Chinach.
  3. Na tym etapie wpłacasz zaliczkę za zamówienie, która zazwyczaj wynosi 30-50% wartości zamówienia. Wtedy też może wystartować produkcja maszyny, która potrwa około 30-35 dni.
  4. Zakończenie produkcji maszyny – wtedy pośrednik udaje się do fabryki, by zweryfikować maszynę. Oprócz tego wykonuje zdjęcia i nagrywa filmy, które wysyła do Ciebie. Ty w ten sposób sprawdzasz, jak wygląda oraz pracuje urządzenie i dajesz akcept lub nie. Jeśli nie, maszyna jest poprawiana, by odpowiadała Twoim oczekiwaniom w 100%.
  5. Gdy maszyna jest już gotowa, opłacasz pozostałą kwotę, a pośrednik odbiera towar i organizuje transport.
  6. Gdy maszyna razem z dokumentami importowymi trafia do Polski, nadchodzi czas odprawy celnej. Ty opłacasz cło oraz VAT do Urzędu Skarbowego, zaś pośrednik zapewnia transport pod wskazany adres.

Sklepy z pamiątkami

0
Sklepy z pamiątkami

Jedną z ciekawszych form biznesu są też i te sklepy z pamiątkami powiązane z tymi znanymi miejscowościami, w których to panuje ruch turystyczny. Właśnie tam w sezonie letnim te sklepy mają ( http://domyrokietnica.pl/ ) konkretne utargi i co równie istotne nie muszą na dokładkę czerpać przychodu z internetu, bo w odpowiednim sezonie ruch turystyczny jest znaczny. Kluczowe znaczenie ma też i to, że potem z tego przychodu, który dają turyści kupujący pamiątki można przetrwać dosłownie cały rok, choć trafiają się też i te gorsze lata, ale generalnie nie jest źle, bo ostatnie kilka dekad to czasy tej wyższej stabilności gospodarczej i to właśnie pozwala przetrwać poza sezonem. Wiele znaczy też i to, że w tego typu sklepach często handluje się wyrobami regionalnymi, czyli tymi, które mają znaczną popularność w konkretnym regionie lub nawet miejscowości i są powiązane z tą miejscowością. Dlatego też po ustawieniu tego typu przedmiotu w domu doskonale wiadomo gdzie była konkretna osoba, a nawet w którym roku zakupiła taki ciekawy oryginalny przedmiot.

Czy trafiają się gorsze lata?

Sklepy z turystycznymi pamiątkami zazwyczaj nie zaliczają tych o wiele gorszych lat, bo obecne kryzysy gospodarcze to rzecz jasna to spowolnienie, ale nie jest ono znacznym, bo w wielu procentach przypadków przywódcy światowi nie popełniają znacznych błędów. Istotnym jest też i to, że ludzie tak jakby przyzwyczaili się do tego, że gospodarka światowa jest stabilną od dość wielu dekad i dlatego też śmielej biorą kredyty. Taki kredyt może być też powiązany z rozbudową sklepu z pamiątkami regionalnymi, ale nie musi. Pewna część sklepów z pamiątkami regionalnymi może nawet handlować ciekawym wyrobami w internecie lub nawet za pomocą bloga na portalu społecznościowym. Kombinowanie tego typu to nic zaskakującego i często tej formy działalności próbują także właściciele tych dobrze prosperujących sklepów z pamiątkami, bo raczej nikt nie gardzi tym dodatkowym zarobkiem i co równie istotne dodatkowe pieniądze zawsze można przeznaczyć na jakiś cel.

Biżuteria.

Nie tajemnicą jest to, że sklepy z pamiątkami regionalnymi handlują także biżuterią, czasami nawet tą artystyczną, bo takowa właśnie sprzedaje się przez cały rok i co równie istotne nie musi być powiązaną z regionem lub nawet z konkretnym miastem. Wiele znaczy też i to, że takową da się handlować także w sieci i to poza sezonem turystycznym, a to wiele znacząca zaleta, bo w czasach obecnych liczy się osiąganie przychodów, a nie samo czekanie na zmianę realiów ekonomicznych.

Handel ubraniami na wagę

0
Handel ubraniami na wagę

Pewna część z nas doskonale wie o tym, że handel ubraniami na wagę to także ta jedna z ciekawszych form biznesu. Mowa tu o tym, że takie sklepy z ciuchami to często te wielkie kosze, z których to można wyciągnąć atrakcyjne ( http://www.ebhp.edu.pl/ ) opcja dla dorosłych i dla dzieci do lat dwóch, tego typu sztuki odzieży na sto procent kosztują grosze, choć mają także sporo tych wizualnych defektów, czyli o ideał w tym konkretnym przypadku nie łatwo. Istotnym jest i to, że handlujący takim towarem raczej nie prowadzą opcji takiej jak sklep internetowy, bo opisywanie takich ciuchów i fotografowanie ich to zbyt wiele pracy, chyba że trafi się na coś bardziej atrakcyjnego, czyli na coś takiego jak płaszcz  damski z ciekawymi detalami, który to na dokładkę da się dość dobrze sprzedać. Wtedy można takowy sfotografować, opisać i sprzedać za pośrednictwem portalu społecznościowego. Taka forma sprzedaży jest w tym konkretnym przypadku wyjątkiem, bo większość sprzedawanych opcji to te, które sprzedaje się w sklepie stacjonarnym.

Parametr ceny.

Wielu z nas doskonale wie o tym, że te ciuchy na wagę z koszy często maja te drobne uszkodzenia i zabrudzenia, ale one nie są problemem, bo kupuje się takowe i łatwo i tanio. Równie istotnym jest też i to, że takie sklepy mają dostawy dwa lub trzy razy w tygodniu i klientki przychodzą do nich niemal co dzień, bo nigdy nie wiadomo kiedy zakupi się coś ciekawego dla dziecka. Takie podejście do sprawy jest normą, a ceny zazwyczaj są niskimi, chyba że chce się nabyć coś masywniejszego, właśnie wtedy raczej nie da się liczyć na okazyjną cenę. Kluczowe znaczenie może mieć też i to, że właściciele takich sklepów handlują także za pośrednictwem portali społecznościowych, czyli to właśnie na nich upubliczniają informacje o tym, że dostawa towaru będzie jutro rano, ale poza tym to wystawienie czegoś na portalu społecznościowym dotyczy raczej tej wyjątkowej sytuacji, czyli gdy trafi się jakiś atrakcyjny męski płaszcz bez zabrudzeń i nadmiernych śladów zużycia.

Inne ważne wzmianki.

Ludzie handlujący ubraniami na wagę zajmują się też tym handlem w sieci, choć wygląda to raczej tak, że tworzą ten profil na portalu społecznościowym, a na nim w formie postów publikują te wzmianki o najciekawszych sztukach towaru wraz ze zdjęciami. Mogą też raz na jakiś czas stworzyć sobie tę płatną reklamę, czyli tę w której przypadku ustawia się budżet dzienny, ilość dni trwania reklamy i grupę docelową odbiorców. Reklama tego rodzaju to rzecz jasna wydatek ale zazwyczaj jest on skromnym.

Jak inwestować w ETFy w Polsce?

0
Jak inwestować w ETFy w Polsce

Fundusze ETF cieszą się ogromną popularnością wśród inwestorów na całym świecie. Nic dziwnego – stanowią one atrakcyjną propozycję dla osób, które chcą pomnażać swoje oszczędności na giełdzie. Dzięki możliwości pasywnego zarządzania i stosunkowo niskim kosztom, zwiazanym z inwestycją, mogą one umożliwić pomnażanie oszczędności również drobnym inwestorom.

Doradztwo kredytowe – dla kogo jest przeznaczone?

0
Doradztwo kredytowe

Życie lubi nas zaskakiwać różnymi sytuacjami. Nie da się ukryć, że często w najmniej oczekiwanych momentach, zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowego wsparcia finansowego. Najczęściej tego typu sytuacje związane są z zakupem samochodu, remontem mieszkania, ale także z innymi sytuacjami, które zdarzyły się nagle. Wówczas to właśnie instytucje bankowe wychodzą do nas z pomocną dłonią i oferują możliwość zaciągnięcia kredytu. Niemniej jednak, każdy kto choć raz w życiu starał się o kredyt, na pewno świadomy jest tego, jak wysokie wymagania i reguły stawia przed nami bank. Wówczas warto skorzystać z pomocy doradcy kredytowego, który sprawi, że podjęta przez nas decyzja o kredycie nie będzie miała przykrych dla nas konsekwencji.

Czym jest doradztwo kredytowe?

Doradztwo kredytowe to popularna nazwa branży, która skupia w sobie zespół specjalistów z zakresu rynku finansowego w naszym kraju. Doradcy kredytowi to z kolei osoby, które posiadają nie tylko odpowiednią wiedzę z zakresu produktów bankowych, ale także wyróżniają się wieloletnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania ofert bankowych zgodnie z oczekiwaniami, możliwościami i potrzebami swoich klientów. Najczęściej ich klientami są osoby, które potrzebują wsparcia finansowego w postaci kredytu. Wówczas doradca kredytowy zajmuje się dokładną analizą sytuacji klienta. Ocenia on możliwości, a także precyzuje jego potrzeby. Wówczas na podstawie swojej rozległej wiedzy, przedstawia on swojemu klientowi najlepsze i najbardziej dopasowane oferty kredytowe z różnych banków. Co ważne, doradca kredytowy nie jest związany z żadną instytucją bankową i dokonując wstępnej selekcji ich produktów i ofert jest on całkowicie obiektywny. Kolejno jeśli klient podejmie decyzję, doradca kredytowy zajmuje się formalnościami związanymi z przygotowaniem i skompletowaniem dokumentów, a także złożeniem samego wniosku kredytowego w instytucji bankowej. Dodatkowo, doradca ma również obowiązek wyliczyć zdolność kredytową klienta i na tej podstawie przedstawić mu dostępne oferty, tak by zminimalizować ryzyko odrzucenia wniosku przez samą instytucję bankową. Klienci muszą jednak pamiętać, że samo skorzystanie z pomocy doradcy kredytowego nie jest jednoznaczne z tym, że nasz wniosek kredytowy zostanie rozpatrzony pozytywnie, jednak współpraca z nim znacznie zwiększą takie szanse.

Zobacz także: Tomasz Wostal – sprawdź stronę eksperta kredytowego – dowiedz się więcej.

Dla kogo przeznaczone jest doradztwo kredytowe?

Można śmiało powiedzieć, że doradztwo kredytowe jest przeznaczone dla każdego. Mogą z niego skorzystać zarówno firmy jak i osoby prywatne, które zainteresowane są kredytem bankowym. Jest ono przeznaczone dla osób, które są świadome tego, że rynek finansowy w naszym kraju zmienia się niezwykle dynamicznie i jedynie odpowiednia wiedza i doświadczenie są kluczem do podjęcia możliwie najlepszej decyzji. Z doradztwa kredytowego mogą także skorzystać ci, którzy chcą poznać oferty i produkty bankowe z wielu placówek, a także są zainteresowani różnorodnymi promocjami i specjalnymi ofertami, które banki często przygotowują.

Zobacz też